Bæredygtig IT Service (BIT) by Dropitin

Vi tilbyder:

Rådgivning i IT livscyklus

IT Finansiering / Leasing​

Trusted Advisor – siden 1985​

Admin af jeres IT udstyr

Dropitin kan med fordel administrere alt jeres IT udstyr enten i samarbejde med Neisa – fordel hvis i allerede har service aftaler med Neisa – eller som en “stand alone løsning”.

Der er flere løsninger alt afhængig af jeres behov / krav.

Det kan være en API løsning eller mindre manuel løsning.

Den ultimative løsning er, at Dropitin lagerfører jeres IT udstyr, nedtager det gamle, (SCCM), ny installere, indsamler jeres IT skrot, køber jeres udtjente IT udstyr – “Full IT Service Infra Structure”.

Dropitin / Neisa – vi er max. en time fra at kunne servicere jer i alle IT relaterede spørgsmål.

Som Trusted Advisor rådgiver Dropitin om IT Service, IT Support og IT Drift

Med Dropitin / Neisa som rådgiver opnås maksimal udbytte af integration mellem mennesker, IT-processer og IT-service

Dropitin / Neisa har en kvalitetsdreven tilgang til service, der er fundamentet i vores rådgivning og alle service løsninger.

Høj service-standard, tekniske indsigt, de rette certificeringer og mange års erfaring gør os til jeres rådgiver og sparringspartner m.h.t. service og support af jeres IT-udstyr og IT-infrastruktur.

Dropitin / Neisa benytter sig af ITIL (Information Technology Infrastructure Library) metoder, når vi strukturerer og gennemfører servicekald. ITIL afdækker alle relevante leverance- og supportprocesser, som grundlæggende er en forudsætning for effektiv levering af IT-ydelser. 

Vi kvalitetssikrer vores ydelser, ved at inddrage IT Service Management (ITSM) processer som arbejdsgange, metoder, teknikker og tværgående sammenhænge. Det gør vi, for at I kan få værdi af en problemfri serviceordning.

Kunder hos Dropitin / Neisa får adgang til én af vores dygtige og dedikerede Service Delivery Managere (SDM’er), der tager ansvar for gennemførelse samt opfølgning på den leverede servicekvalitet.

Vi tager ansvar for at levere det aftalte til jer, og I får en sparringspartner, som registrerer, rapporterer og identificerer udviklingsmuligheder. Vi anvender ServiceMax – den førende Field Service Management (FSM) platform til at planlægge og gennemføre vores IT-service indsats.

HelpDesk

Helpdesk ydelser kan kategoriseres som ydelser der bygges på de grundlæggende ServiceDesk ydelser, også kaldet 2. level support.

Ydelserne omfatter ofte hjælp til forretningsapplikationer og aftales individuelt.
Dog  indgår HelpDesk essentials altid og omfatter basic office 365, windows, AD, WIFI. 

Kombineres HelpDesk med Service Management Portal får virksomheden adgang til en unik knowledge database, som er koblet  op til Neisa´s CloudService, som deles med mange andre kunder. Via machine  learning giver det en unik mulighed for selv at finde  løsninger – på selv komplekse problemstillinger. 

Luk menu